Pages


Monday, December 31, 2012

Geramm, comel sangat.

with the name of Allah
the most gracious and the most merciful.
assalamualaikum wmt. wbt.


hye. semalam saya pergi beli barang.
taktahu kenapa asyik terpandang budak kecik jek.
asyik ternampak baby. comel pulak tu.
serious geramm. saya pantang cikit. :D
kalo nampak baby comel mesti rasa nak gigit pipi dia.
lagi lagi kalau dapat yang tembam gilaa, mata bulat
hahah!
em, lambat lagi nak kahwin. 10 tahun lagi insyaallah.
buat masa ni nak focus study. belajar pandai pandai dulu.
and, for your information. 
saya takkan kahwin selagi tak pandai masak.
cukup tak faham, ramai sangat yang dah kahwin awal.
ada yang baru lepas spm. kadang, ada juga yang tak pmr lagi.
ish3. maybe ada laa sebab sebabnya kot. *husnuzhon:)
tapi, pada saya. saya memang taknak kahwin selagi
belum prepare untuk jadi isteri solehah
ceh3. pengajaran daripada buku sebelum aku bernikah
yelaa, siapa yang tak nak isteri solehah, isteri mithali
even saya yang perempuan.
saya yang perempuan ni boleh pandang dua kali
bila tengok wanita yang molek menutup aurat
sopan santun, lembut budi bahasa
pakar memasak dan menguruskan anak juga suami
apatah lagi jejaka jejaka di luar sana ye tak?
em, hopefully i am one of that. amin.


*tajuk lain, cerita lain :DD
berkait. takpe.

No comments:

Post a Comment