Pages


Sunday, November 11, 2012

SAYANG KAMU SEMUA

with the name of Allah the most Gracious and the most Merciful:)
Assalamualaikum wmt. wbt.

it's been quite long long long and long for me
as i'm not update-ing anything since 3 months ago.
maaf =.="
saya sibuk disekolah dan lama dah tak balik rumah.

semuanya berlalu begitu pantas.
aku, kau dan dia.
macam2 yang kita lalui bersama.
friends, you are needed.
who is the one will cheer me up without you?
who is the one will help me out when i'm weak?
who is the one should i talk when i'm bored?
who is the one should i say hi if it's not you?
who's laugh will i heard if it's not yours?
who's advices should i pay attention if it's not from you?

friends, thanks for everything.
TERIMA KASIH KAWAN:)
saya sayang awak semua

classmates



nurul atika:)



effa syahirah:)



nisa sharif:)



izzati fitri:)



kawan bersama:)


dalam hidup, kawan tu sgt penting.
terutamanya dalam menghadapi dunia luar.
alhamdulillah, saya temui kawan yang sentiasa bersama saya
susah senang, gelak tawa, duka lara,
pasif aktif, gila kentang semua adaa..
Allah, thanks for giving me the chance 
to feel the happiness with them.


Allah yang menentukan nilai ukhwah yang terjalin.
maka, saya akan berusaha menjadi sahabat yg terbaik
untuk mereka.
walau tika masa saya juga turut lalai
alhamdulillah saya punya mereka utk diingatkan.
apa yang saya harap, mereka turut setia bersama saya.
sentiasa bantu dalam susah
dan kenang ketika gembira.
lastly, i just wanna say friends,
I NEED YOU ^_^
terima kasih sbb sudi jadi kawan dan sahabat
untuk saya.
you help me in studies,
you teach me the meaning of life,
you make me smile,
you wipe my tears,
you remind me to stand up again when i fall
and so everything...





jika benar kita menyayangi seseorang,
maka kita akan berusaha membawanya jauh dr api neraka
and that's we called,
SAHABAT:)

No comments:

Post a Comment