Sunday, October 16, 2011

2 SATRIA GATHERING


sebelum paper arab PMR, akue yaya, damia, amatullah ngan qila
terserempak ngan ustaz.
kiteorg pun ape lagi
ambil kesempatan bincang pasal lawatan sket2
when everything has been cormformed
hati pun rase lega kerana semuanya sudah dirancang dgn baik
so, 28.10.11 nie kiteorg gi lawatan ke kedah
kg ustaz tuh
wah mentang2 isteri die dah dihantar ke perak
kiteorg melayan ustaz le ek? sementare isteri die hampir bersalin.





pada malam hari terakhir PMR
kiteorg dgn semangatnye dtg ke rumah ustaz
untuk jamuan kelas kiteorg
dan pd hari yg sama allah telah takdirkan
SHAHIRA FARHANA jatuh toilet
cedera teruk tuh
akue yg gi teman die ke klinik
dari awal rawatan dan sesi menjahit lukenye akue perhatikan
serious xmemasal akue yg pucat bagai nak gile
kecut perut nie
tu lah paksa diri lagi nak tgk sume bnde tuh
but the important thing is
SHAHIRA FARHANA tak menangis
huhu! die sgt kuat. cool sajaa.
bagos2.
kesian jugak tgk die sbnrnye
tapi die still paksa diri nak dtg rumah ustaz tak sanggup nak tinggalkan jamuan
nasib baik boleh jalan sket2.
seronok jugak laa jamuan bersama kelas tahun lepas
rindu kot!
ustaz masak sedap pulak tu
tgk tu haa. yaya excited nak suapkan akue mee goreng masakan ustaz
yaya pun ape kurangnye, die jugak yang tlg gaulkan
okey aa tuh ade tolong sket2





perut sudah kenyang sambil rehat tengok gambo kahwin ustaz
comel2 belaka... so sweet!
ade yang part romantis
ustaz nizam dah le comel
lagi-lagi berpasangan dgn ustazah yg ayu gitu
akue suke tengok
mane taknye haa.. tu khusyuk lagi semuanye.




malam tu kenangan bagi kiteorg semua
tapi sedih jugak syimir xde dalam gmbar
die kurang sihat malam tu. alolololo... kesian SYAFAKALLAH!
sekurang2nye die datang jugak utk makan same ngan kiteorg
tak pe2 nnti kiteorg ade another moment together waktu lawatan nanti
i can't wait!
tak sabar rasanya...
setelah setahun menunggu apabila lawatan tahun lepas tertangguh

so, it is da time.... semoga selamat sampai di Kedah!

No comments:

Post a Comment