Friday, August 26, 2011

PMR iz around da corner






whoah... sedar xsedar, pejam celik, bangun, tido sume PMR lagi 4minggu jek???
biar betul...???!!! ish3 tu laa dr dlu lg xsedar dri nak PMR daa. so, what you gonna do?
study laa sister! don't waste your time... let go with your problems. let it be. just be strong. stop thinking about your feelings... now, just focus for your big biG bIG BIG examinations!
ceyh~ gaya ckap mcm nak amek SPM jek. huhu!

relax~ bak kata abg2 n akak2 nie, PMR je pun... [dush! bg dieorg mmg le senang. dh lepas~]
xpe2... it's okey. you can do it Najihah!
chaiyok gha~~~ ko dh ade improvements sket kan...
dlu exam slalu beno dpt D. skrang trial?
alhamdulillah D dh berubah jd B kan.... so, that's mean you can do it.
xmustahil drpd B tu ko akan usaha utk tukar jd A.

go jiha...! ko boley~ ko nak 9A kan...? cuti raye nie, blajo~ awal2 lg ckg Malita dh pesan
"raya pertama, enjoy laa puas2. hari len BLAJO!"
xpe ckg, demi kejayan yg begitu diberi harapan, sye sanggup. ceyh~ dan2...~
anyway, goodluck form 3.! let's do our best.
alang2 nie akue nak mintak maaf dr hujung tudung hingga hujung stokin klau slame nie akue ade buat salah ke, (bkn KLAU mmg ade pun. ye laa stiap manusia buat silap)
so, akue mintak maaf ea. sorry sgt2.
maafkan akue! mesti byk dosa akue pd korang kan? one more time.
I'M SORRY, I'M SORRY, I'M SORRY!
GOODLUCK
USAHA + DOA + TAWAKAL
dgn izin Allah, Dia sentiasa bersama utk membantu kita.





No comments:

Post a Comment