Pages


Monday, May 27, 2013

I'm Not Ready For That

with the name of Allah
the most gracious and the most merciful
assalamualaikum. wmt. wbt.

hey there, such a long time haa... sikap pemalas semakin menjadi-jadi untuk update blog ni. ehm, sejak kebelakangan ni saya dilanda dilema perasaan. cehh! ayat... tak menahan. tadelah. maybe jejaka-jejaka malaya ni tengah mengalami musim uh kot. biase laa tu. lagi-lagi yang tengah tunggu keputusan U, dah habis spm laa katekan. mulalah die mencari-cari. haha. bukan nak kata saya, yang dilamar menjadi kekasih hati cuma... adalah cikit2-cikit. apa yang boleh saya kata.. *i'm not ready for that. seriously. sorry. 

bagilah saya ruang sampai habis spm dulu ke kann, nak pikir hal-hal macam ni. bab-bab ni saya cerewet cikit. takpayahlah tunggu saya. nanti, dah masuk U mesti jumpa yang lagi baik, lagi solehah dari cik cendawan ni. percayalah. kalau buat masa ni, nak berkawan uh boleh je. tak kesah pun, boleh layan lagi. for me, i feel the freedom bila tade perasaan kasih dan sayang terhadap mana-mana jejaka. betul, lagi boleh focus untuk study. kadang-kadang nak kene jaga hati dan perasaan dia lah. agak membebankan bagi seorang pelajar kann. ada orang, terlalu berpura-pura dengan si dia. tapi saya tak, hipokrit ohh tolonglaa. jadi diri sendiri dah betul kann.. nanti dah kahwin die kenal jugak perangai sebenar awak. hhmm, lagi bagus kan bila someone uh really really serious dengan saya, jumpalah jelah ibu saya. dah senangkan? haha. nanti dapatlah status i'm reserved. haha. hamboi...


in conclusion, please give me the chance to focus on my study. nanti saya dah dapat 11 straight A's, dah boleh ada kereta sendiri, dah boleh beli samsung galaxy sendiri, dah boleh sambung pelajaran kat luar negara ke, baru datang jumpa saya. hee.
ohh serious nak fly? do, pray for me. sama ada saya jadi dentist ataupun doktor pakar sakit puan, jika diizinkan Allah. wallahu ta'ala 'alam... :)

No comments:

Post a Comment