Thursday, March 28, 2013

Thanks Guys

with the name of Allah
the most gracious and the most merciful
assalamualaikum. wmt. wbt.



em. balik silat terus lepak ngan budak2 ni.
alhamdulillah seronok jugaa.
moga dalam keseronokan tu ada juga yg beri manfaat
yelaa. cuti saya pun kejap je. orang lain seminggu.
saya 3hari je. cuti ni tak dapat gi library pun.
rasa pelik pulak. entah apa laa khabar homework saya.
and my studies?? ouh. >.<
may God bless me for what i've done.
tyra. nurul. faz. radna. mekaseh eh huhahuha kita.
haha. kelakar laa korang.
akhirnya dapat juga saya rasa apa yang best sgt tengok wayang.
saya cabar dieorg tengok cerita hantu.
tapi sembunyi uh tak seram mana pun. haha.
but everything's okay laa.
balik dengan radna dah lewat kann. bas pun. haih.
gatal gatal lalu jalan jauh.
jenuh berdiri dalam panorama uh. like roller coaster.
saya tidur rumah kakak sayang saya je malam uh.
and sis, thanks for spending the night with me.
esok tu pun awak kerja. so, saya balik. :(
sedih pulak. sekejap je. tapi terima kasih lah
sebab teman saya tengok istanbul aku datang uh. hee.
and lastly, always and always do pray for me.

No comments:

Post a Comment