Pages


Friday, January 27, 2012

JEALOUS :(


aish~ sedih laa mcm nie...
saya tak sangka perasaan awak sampai boleh jd mcm nie.
how long I have to wait for you..?
tak, saya tak bosan tunggu kawan baik saya nie.
cuma saya tak tahan...
saya tak sanggup untuk terpaksa jadi sombong dgn awak
terpaksa berlakon depan org ramai.
I know it's hard for you to do that.
susah sangat nak buang perasaan tu.
tak kiralah even 1000tahun pun
 belum tentu perasaan tu boleh pergi
percayalah kata-kata saya.
cuma, saya nak berkawan dgn awak semula mcm dulu-dulu
yang selalu kongsi masalah sama-sama
yang selalu misscalled then kejut untuk bangun subuh
yang selalu teman saya puasa
yang selalu jaga diet saya sbb awak taknak saya gemuk :DD
yang selalu backup saya bila kawan2 awak kacau saya
yang sama2 rasa sedih bila saya tengah sedih
yang selalu ketawa sama2 bila kita chat dekat YM
yang selalu share tazkirah
awak tak rindu ke semua tu...?
takpe. it's okey...
ini untuk kebaikan awak jugak kann.
saya tabah. so, I have to be STRONG.


awak, dia nie just kawan sekerjasama dgn saya
saya suka cooperate dgn die sbb die boley bg respon yg baik
lagipun awak tahu kann...
kiteorg memang satu kepala MC.
so, kiranya kiteorg cam ade chemistry sket
senang lah bila berkawan dgn dia...



tengok gambar sajaa dah tahu yg die nie
"HAPPY GO LUCKY"
yes, absolutely right.
saya suke berkawan dgn dia sbb dia suka buat saya ketawa
kadang-kadang die suke layan saya mcm budak2
he's nice~
senyuman die pun comel :D hahah!
tapi awak jangan risau, and please jgn jealous
saya takkan jatuh cinta dgn dia
sbb saya susah nak jatuh cinta dgn lelaki
mungkin Allah dah makbulkan doa saya
supaya tidak mengizinkan saya mencintai mana-mana lelaki
jika belum tiba masanya.
lagipun, encik zaid termizi nie dah ade makwe.



biasanya orang sebut kekasih gelap
tapi kalau saya panggil mereka nie kawan baik gelap 
boleh tak?
tapi bunyi macam tak sedap jek kann...?
bukan ape, mereka nie aktif bila dekat FB jek
kat sekolah agak pemalu nak bertegur dgn saya..
tapi dieorg caring laa jugak kan
sekurang-kurangnya ada lah jugak ambil tahu pasal saya
Fitri Arshad dan Zulhilmi Apandi nie
adalah kawan baik saya
just bukan kawan baik yg giler2 rapat laa kot

apa yang penting kat sini...
saya harap awak takkan jealous lagi dengan mereka2 nie
mereka just kawan saya
saya harap awak boleh kawal perasaan awak.
awak kawan baik saya kann...

No comments:

Post a Comment